Obchodní podmínky internetového obchodu HomeAir
OBSAH
§ 1 Definice
§ 2 Kontakt s Prodejcem
§ 3 Technické Požadavky
§ 4 Nákupy v Obchodě
§ 5 Platby
§ 6 Realizace objednávky
§ 7 Právo odstoupit od smlouvy
§ 8 Výjimky z práva odstoupit od smlouvy
§ 9 Reklamace
§ 10 Osobní Údaje
§ 11 Výhrady
§ 1 Definice
Pracovní dny – dny od pondělí do pátku s výjimkou státních svátků v České republice.
Občanský zákoník – zákon České republiky č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník.
Spotřebitel – každá fyzická osoba, která mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s Prodejcem nebo s ním jedná.
Účet – služba umožňující Spotřebiteli přístup k dodatečným funkcím obchodu, regulovaná samostatnými obchodními podmínkami.
Kupující – každý, kdo nakupuje v obchodě nebo podniká kroky směřující k nákupu.
Výjimečný Kupující – Spotřebitel nebo Podnikatel s výjimkou.
Podnikatel s výjimkou – Kupující, který je fyzickou osobou, jedná na základě těchto obchodních podmínek v rámci své podnikatelské činnosti, avšak nejde o jeho hlavní podnikatelskou činnost.
Obchodní podmínky – tento dokument.
Obchod – internetový obchod HomeAir provozovaný Prodejcem na www.homeair.cz.
Prodejce – BALCER Sp. z o.o., ul. 1905 Roku 21/101, 26-600 Radom, KRS 0000913023, NIP 9482628924, REGON: 389558456
Zákon o ochraně spotřebitele – zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
§ 2 Kontaktní údaje Prodejce
e-mail: shop@homeair.cz
§ 3 Technické Požadavky
Pro správnou funkčnost Obchodu je nutné
- mít zařízení s přístupem k internetu
- a webový prohlížeč podporující JavaScript a cookies.
§ 4 Nákupy v Obchodě
- Ceny produktů viditelné v Obchodě jsou celkovými cenami za produkt.
- Prodejce upozorňuje, že na celkovou cenu objednávky se skládají uvedené v Obchodě: cena za produkt a, pokud v daném případě má to vztah, náklady na doručení zboží.
- Vybraný produkt k nákupu je třeba přidat do košíku v Obchodě.
- Následně Kupující vybírá způsob doručení zboží a metodu platby za objednávku z dostupných možností v Obchodě, a také uvádí údaje nezbytné pro realizaci zadané objednávky.
- Objednávka je podána v okamžiku potvrzení jejího obsahu a přijetí Podmínek prodeje Kupujícím.
- Podání objednávky je totožné se uzavřením smlouvy mezi Kupujícím a Prodejcem.
- Kupující může v Obchodě zaregistrovat, tj. založit si v něm Účet, nebo provádět nákupy bez registrace tím, že při každé možné objednávce uvede své údaje.
§ 5 Platby
V Obchodě jsou dostupné následující metody platby:
- okamžitý převod (PayU)
- platba na dobírku
§ 6 Realizace objednávky
-
- V případě, že Kupující zvolil platbu předem za objednávku, Prodejce přistoupí k realizaci objednávky po jejím zaplacení.
- V situaci, kdy v rámci jedné objednávky Kupující zakoupil produkty s různým termínem realizace, objednávka bude realizována v termínu vhodném pro produkt s nejdelším termínem realizace.
§ 7 Právo odstoupit od smlouvy
- Privilegovaný kupující má právo odstoupit od smlouvy uzavřené s Prodejcem do 30 dnů bez udání důvodu.
- Aby mohl privilegovaný kupující využít práva odstoupit od smlouvy, musí informovat Prodejce e-mailem: shop@homeair.cz
DŮSLEDKY ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
- V případě odstoupení od uzavřené smlouvy Prodejce vrátí Kupujícímu všechny od něj přijaté platby, včetně nákladů na doručení zboží (s výjimkou dodatečných nákladů vzniklých v důsledku způsobu doručení vybraného Kupujícím jiného než nejlevnější běžný způsob doručení nabízený Prodejcem), neprodleně a v každém případě nejpozději do 30 dnů od dne, kdy byl Prodejce informován o rozhodnutí Kupujícího odstoupit od smlouvy.
- Vrácení plateb Prodejce provede stejnými platebními metodami, které byly použity Kupujícím v původní transakci.
- V případě nutnosti vrácení prostředků za transakci provedenou na dobírku, Prodejce provede vrácení na bankovní účet uvedený zákazníkem ve formuláři pro vrácení, který obdrží e-mailem.
- Kupující nese přímé náklady na vrácení zboží. Kupující odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku jeho používání jinak, než bylo nutné k určení povahy, vlastností a fungování zboží.
§ 8 Výjimky z práva odstoupit od smlouvy
Právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku neplatí ve vztahu ke smlouvě:
- kde předmětem plnění je zboží dodávané v zapečetěném balení, které nelze vrátit po otevření balení z důvodů ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, pokud bylo balení otevřeno po doručení;
§ 9 Reklamace
V případě vadného zboží má zákazník právo na reklamaci.
Reklamaci je možné podat do 24 měsíců od převzetí zboží.
Pro podání reklamace prosím kontaktujte e-mail: shop@homeair.cz
Obchod se zavazuje reklamaci vyřídit do 30 dnů od jejího přijetí.
§ 10 Osobní Údaje
- Správcem osobních údajů poskytnutých Kupujícím při používání Obchodu je Prodejce. Podrobné informace o zpracování osobních údajů Prodejcem – včetně dalších účelů a základů zpracování údajů, jakož i o příjemcích údajů – jsou k dispozici v politice ochrany soukromí dostupné v Obchodě – v souladu se zásadou transparentnosti, uvedenou ve Všeobecném nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) o ochraně údajů – „GDPR“.
- Účelem zpracování údajů Kupujícího Prodejcem, poskytnutých Kupujícím v souvislosti s nákupy v Obchodě, je realizace objednávek. Základem pro zpracování osobních údajů v tomto případě je:
- smlouva nebo činnosti prováděné na žádost Kupujícího, vedoucí k jejímu uzavření (čl. 6 odst. 1 písm. b GDPR),
- právní povinnost Prodejce související s účetnictvím (čl. 6 odst. 1 písm. c GDPR) a
- právně odůvodněný zájem Prodejce, spočívající ve zpracování údajů za účelem určení, vymáhání nebo obrany možných nároků (čl. 6 odst. 1 písm. f GDPR).
- Poskytnutí údajů Kupujícím je dobrovolné, ale zároveň nezbytné pro uzavření smlouvy. Neposkytnutí údajů znemožní uzavření smlouvy v Obchodě.
- Údaje Kupujícího poskytnuté v souvislosti s nákupy v Obchodě budou zpracovány do doby, kdy:
- přestane platit smlouva uzavřená mezi Kupujícím a Prodejcem;
- na Prodejci přestane spočívat právní povinnost, která ho zavazuje k zpracování údajů Kupujícího;
- přestane existovat možnost uplatnění nároků Kupujícím nebo Prodejcem, souvisejících se smlouvou uzavřenou Obchodem;
- bude přijata námitka Kupujícího proti zpracování jeho osobních údajů – v případě, kdy základem zpracování údajů byl právně odůvodněný zájem Prodejce
- v závislosti na tom, co je aplikovatelné v daném případě.
- Kupujícímu náleží právo požadovat:
- přístup ke svým osobním údajům,
- jejich opravu,
- vymazání,
- omezení zpracování,
- přenos údajů jinému správci
- a také právo:
kdykoliv vznést námitku proti zpracování údajů z důvodů souvisejících se zvláštní situací Kupujícího – proti zpracování týkajícímu se jeho osobních údajů, založenému na čl. 6 odst. 1 písm. f GDPR (tj. na právně odůvodněných zájmech realizovaných Prodejcem).
Pro uplatnění svých práv by se měl Kupující obrátit na Prodejce s využitím údajů uvedených v § 2 Obchodních podmínek.
Pokud Kupující má za to, že jeho údaje jsou zpracovávány v rozporu s právem, má možnost podat stížnost u příslušného orgánu pro ochranu osobních údajů. V České republice je tímto orgánem Úřad pro ochranu osobních údajů.
§ 11 Výhrady
- Je zakázáno poskytování obsahu protiprávní povahy Kupujícím.
- Každá objednávka podaná v Obchodě představuje samostatnou smlouvu a vyžaduje samostatné přijetí Obchodních podmínek. Smlouva je uzavřena na dobu a za účelem realizace objednávky.
- Všechny smlouvy uzavřené na základě těchto Obchodních podmínek podléhají předpisům polského práva, s výhradou odst. 4.
- Smlouvy uzavřené na základě těchto Obchodních podmínek jsou uzavírány v polském jazyce.
- V případě možného sporu s Kupujícím, který není privilegovaným Kupujícím, souvisejícího se smlouvou uzavřenou prostřednictvím Obchodu, bude příslušným soudem soud příslušný pro sídlo Prodejce.
Tyto Obchodní podmínky jsou účinné od 11.04.2024
Smluvní podmínky účtu